Tervetuloa Espoon Joogayhdistys ry:n sivuille!

Jooga on ikivanha kokonaisvaltainen harjoitusmenetelmä, joka sopii kaikille omasta terveydestään, hyvinvoinnistaan ja henkisestä kasvustaan kiinnostuneille. Erillaiset kehon harjoitukset sekä hengitys-, keskittymis- ja rentoutumisharjoitukset vaikuttavat kokonaisvaltaisesti edistäen harjoittajansa fyysistä ja henkistä terveyttä,

sekä auttavat löytämään levollisen suhtautumisen omaan arkielämään.

TÄRKEÄ TIEDOTE!

Espoon Joogayhdistyksen syyskauden joogakurssit Haukilahden ja Tapiolan palvelukeskusten tiloissa on toistaiseksi peruttu.

Haukilahden ja Tapiolan palvelukeskusten tilojen vuoraaminen ulkopuoliseen käyttöön on toistaiseksi tauolla. Kyseessä on palvelukeskusten linjaama toimenpide, jolla pyritään hidastamaan ja rajoittamaan koronaviruksen leviämistä.

Ilmoitamme välittömästi kun toimintamme palvelutaloissa voi alkaa.

Verkkosivujemme Kursseja ja tapahtumia -osiosta saat jatkuvasti päivitettyä tietoa toiminnastamme.

Linkit -osiosta löydät linkkejä yhdistyksemme jäsenten ja muiden tekemiin joogavideoihin sekä lähialueen joogakouluhin ja opettajiin, jotka tarjoavat tasokasta jooganopetusta.

Suosittelemme seuraamaan yhdistyksemme Facebook -sivujen tarjontaa, josta löydät muun muassa yhdistyksen jäsenien tekemiä kotijoogaharjoituksia ja tietoa toiminnastamme.

www.facebook.com/search/top/?q=espoon%20joogayhdistys

Yhdistys toivottaa kaikille hyvää syksyä!

Päivitetty viimeksi 16.11.2020